DEPREMZEDE ÜYELERİMİZ İÇİN TAM GÜN HİZMET VEREN “ÇAĞRI MERKEZİ”MİZ 10 BİN ÇAĞRI ALDI
6 Şubat’ta yaşanan Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından depremzede üyelerimiz için tam gün hizmet vermeye başlayan Çağrı Merkezi’miz 10 bin çağrı aldı.
Çağrı merkezimize gelen çağrılar, deprem bölgesindeki binlerce üyemizin sağlık, barınma ve temel ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla oluşturulan HİZMET-İŞ Afet Destek Platformu’na titizlikle ulaştırıldı.
Çağrılar Hızla Karşılık Buluyor
Merkez üssü Kahramanmaraş olan ve 11 ilimizi etkileyen deprem felaketinin ardından, deprem bölgesindeki üyelerimiz için tam gün hizmet vermeye başlayan Çağrı Merkezi’miz bugüne kadar 10 bin çağrı aldı.
Gelen çağrılar, Genel Yönetim Kurulumuzun aldığı karar neticesinde depremden etkilenen Kahramanmaraş, Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Gaziantep, Hatay, Kilis, Osmaniye, Malatya, Elazığ ve Şanlıurfa’da yaşayan yaklaşık 40 bin üyemizin durumlarını öğrenmek ve ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla oluşturulan Hizmet-İş Afet Destek Platformu’na ulaştırılıyor.
Deprem Bölgesindeki üyelerimizin ihtiyaçları titizlikle karşılanıyor
Çağrı Merkezi’mizle irtibata geçen deprem bölgesindeki üyelerimizin bilgileri sisteme kaydediliyor.
Kaydedilen veriler doğrultusunda, üyelerimiz ve ailelerinin durumları Hizmet-İş Afet Destek Platformu tarafından titizlikle takip ediliyor.
Üyelerimizin tespit edilen ihtiyaçları, Hizmet-İş Afet Destek Platformu’nun koordinasyonunda Genel Merkezimiz ile şube ve il başkanlıklarımız tarafından hızlı bir şekilde çözüme kavuşturuluyor.
Her bir üyemizle tek tek ilgileniyoruz
Depremden dolayı göç etmek durumunda kalan üyelerimizle bütün illerimizde tek tek ilgileniliyor.
Barınma ihtiyacı olan üyelerimiz farklı illerde evlere ve otellere yerleştiriliyor, temel ihtiyaç maddelerinden mahrum kalan üyelerimizin gıda, giyim vs. ihtiyaçları doğru ve hızlı bir şekilde tespit edilerek karşılanıyor, sağlık sorunu olan üyelerimizin refakatçi eşliğinde hastanelerde tedavileri yaptırılıyor.
Depremin vuku bulduğu 6 Şubat’tan bu yana, deprem bölgesindeki binlerce üyemizin ihtiyacı hızlı bir şekilde çözüme kavuşturuldu.
Hizmet-İş Sendikamız ayrıca, deprem bölgesindeki 40 bin civarındaki üyemize 100 milyon TL Afet Yardım Desteğinde bulundu. Maddi destekler her bir üyemizin hesabına yatırıldı.
25 bini aşkın depremzede üyemizin veri girişi sağlandı
Hizmet-İş Afet Destek Platformu’na bugüne kadar 25 bini aşkın depremzede üyemizin veri girişi sağlandı.
Verilere göre 24 bin 981 üyenin sağlık durumu iyi, 583 üye yaralı, 17 üye ağır yaralı, 12 bin 718 üye ailesi ya da yakınının yanında, 5 bin 482 üyemiz çadırkent ya da konteyner kentte, 702 üye otelde ya da yurtta kalıyor.
Arslan, Çağrı Merkezimizi ziyaret ederek bilgi aldı
HAK-İŞ Konfederasyonu ve HİZMET-İŞ Sendikası Genel Başkanı Mahmut Arslan, Çağrı Merkezi’ni ziyaret ederek çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Kurumsal İletişim Daire Başkanımız Sami Sandal ve Çağrı Merkezi personellerinden gelen çağrılara ilişkin bilgi alan Genel Başkan Arslan, “HAK-İŞ, Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından büyük bir sorumluluk üstlendi. Çabamız, gayretimiz deprem bölgesindeki üyelerimizin ve milletimizin yaşadığı sorunları asgariye indirmektir. HİZMET-İŞ Sendikası olarak, bütün gücümüzü seferber ediyor, depremzede her bir üyemize tek tek ulaşarak yaralarını sarmaya devam ediyoruz” dedi.
Ziyarette Genel Sekreter Yardımcımız Mehmet Yeşilyurt’ta yer aldı.